SIGNS OF LIFE

اگرمیدانستی که چه دردی دارد که چه زجری دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمیپرسیدی که چرا چرا تنهایم.

SIGNS OF LIFE

اگرمیدانستی که چه دردی دارد که چه زجری دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمیپرسیدی که چرا چرا تنهایم.

second sight

این جمعه هم گذشت...
وقتی جمعه و تنهایی میافتن گله هم به شکله بسیار لطیفی جرت میدن.
بعضی وقته که زور میزنی و از میون غبارهایی که همه ی وجودت را گرفته میری تا بخودت برسی دلت واسه خودت میسوزه.لحظه ی بدی هست اما پر از غروره چون خودت واسه خودت دل سوزندی نه موجوده دیگه ای
وقتی که به بعضی از ظلم هایی که به خودت کردی فکر میکنی یا اذیت هایی که به خودت کردی
یا...
جوونک دوست داشت پرواز کنه اما تناقض مثه
مثه چی؟مرداب-لجن -پیچک-سگ-کثافت؟؟؟؟؟
چی؟
نمیدونم...
جوونک دوست داشت پرواز کنه اما تناقض مثه؟؟؟سر تا پاش را گرفته بود.
جوونک دوست داشت پرواز کنه...

نمیدونم نوشته را چه جوری تموم کنم.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
بزرگتر از اونی هستی که من در موردت بنویسم

خوب شبه ۱ تیر :
حرفهایی که نیمشه گفت.حرفهایی واسه نگفتن.یعنی کلمه ای براش نیست فقط:
و اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس ((گامی))به تو نزدیکتر میشوم و...
...این زندگی من است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد