SIGNS OF LIFE

اگرمیدانستی که چه دردی دارد که چه زجری دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمیپرسیدی که چرا چرا تنهایم.

SIGNS OF LIFE

اگرمیدانستی که چه دردی دارد که چه زجری دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمیپرسیدی که چرا چرا تنهایم.

حس می کنم شباهت زیادی به اون دلقک دارم ( تیک )

یه روز یه بابایی میره پیش روانپزشک میگه آقای دکتر من حالم اصلا خوش نیست، خیلی غمگینم ، انگار هیچ شادی یی توی زندگیم نیست، از زندگی نا امید شدم. دکتر بهش میگه جدیدا توی شهر یه سیرک اومده، یک دلقک توش نمایش اجرا میکنه که مردم میگن خیلی آدم رو میخندونه، پیشنهاد میکنم یه سری به این سیرک بزن.

مرد  میگه :  آقای دکتر اون دلقک خود من هستم  

* حس می کنم شباهت زیادی به اون دلقک دارم*

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

گاهی این حس به منم دست میده
مطمئنم که این حس به همه ادما دست میده
گاهی میخندی و با حرفات دیگران رو شاد میکنی
ولی غم دلت میتونه کوه رو خرد کنه !!

داداش سنجد چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام داداشی
کی میگه اون دلقک من نیستم
بسیاری از ما می توانیم اون دلقک را خودمون ببینیم
همون که، خنده بر لب دیگران می نشاند و غم درون پنهان کند
راستی تیترشو که خوندم گمون کردم، منظورت دلقکِ داستانِ هاینریش بوده :-)
دوسِت دارم
مراقب خودت باش
درود و بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد